Disyorkan 2019

Pilihan Editor

Homeopati sebagai kaedah penyembuhan yang bermakna
Pakaian perkahwinan dengan belakang terbuka
Psikologi Menular di kalangan kanak-kanak dan remaja

Wawancara Eksklusif wawancara dengan Barbara Becker

Monica Bellucci Steht sie auf Frauen? (Jun 2019).

Anonim

Walaupun krisis perkahwinan diselesaikan tidak pernah berlaku sebelumnya: Barbara Becker (45) tentang kebahagiaannya, yang dia dapati melalui kelonggaran Asia Qigong.

Bab - nama itu tidak sesuai lagi. Juga "Puan Becker" terdengar salah untuk wanita itu, yang sejak lama telah menerima pakai dari kategori "Bekas". "Halo, saya Barbara!", Dia berkata dan menggelengkan tangan saya. Dia memancarkan suasana simpatik, yakin diri, ditambah dengan semangat muda untuk hidup. Dan itu, walaupun nasibnya dengan suami nombor dua, artis Arne Quinze, hanya beberapa minggu yang lalu pecah. Sebagai satu lagi, Barbara Becker lebih kuat dari sebelumnya. Tiada tanda keletihan di matanya. Dia tiba dari Miami hanya beberapa jam yang lalu. Di sini dia bercakap mengenai DVD barunya: "Qigong", sebuah program latihan untuk teknik relaksasi Cina. Dengan pengetua New Yorker Qigong Robert Peng, beliau telah berkembang dari bentuk tumpuan dan pergerakan tradisional, latihan anti tekanan, yang juga sesuai untuk pemula: gerakan terkawal dalam gerakan perlahan, yang kelihatannya dengan mudah mempromosikan imbangan dalaman dan luar.

$config[ads_text] not found

BAGI ANDA: Barbara, adalah fasa sejuk selepas permulaan gelombang kecergasan? Selepas Pilates dan Yoga mengajar kita Qigong sekarang …
Sudah tentu, saya terus melakukan kecergasan dan yang penting juga. Dengan sesuatu Qigong telah ditambah - sesuatu untuk jiwa, satu cara untuk berehat. Kenapa semua latihan kuno Asia ini? Kerana saya amat yakin kerana saya bertemu Master Peng tiga tahun lalu. Sejak Qigong adalah sebahagian daripada hidup saya seperti memberus gigi saya, saya menjadi lebih tenang.
Adakah itu juga berlaku untuk masa-masa krisis?
Pasti. Ketika saya berfikir kembali, bagaimana saya bertindak balas, ketika pernikahan pertama saya pecah, dan bandingkan dengan situasi saya saat ini: Saya dapat jauh lebih baik, membuat saya tahu apa yang saat-saat bahagia dalam hidup saya. Sudah tentu, ia masih berlaku kepada saya bahawa saya dibombardir oleh pemikiran dan ketakutan yang sedih - itu normal. Saya meninggalkan gambar-gambar seperti itu di kepala saya untuk seketika. Kemudian ia bergegas sedikit dan saya berkata "Berhenti!" Dan hantar lagi. Saya juga tidak duduk dan sayang diri saya. Sebaliknya, saya melihat sekeliling dan melihat apa yang berlaku dengan baik dalam hidup saya.
Dalam erti kata lain, Qigong juga mengubah pemikiran?
Ini datang secara automatik, kerana melalui Qigong anda menyedari apa yang baik untuk anda dan apa yang penting untuk anda. Ini datang dari pengalaman dapat mematikan kepala dan emosi. Di samping itu, sesiapa yang berlatih lebih lama kadang-kadang merasakan kebahagiaan batin. Ia gelembung dari perut dan menimbulkan senyuman di wajah anda. Bagaimana anda membayangkannya? Ia seperti merasakan bunga yang indah atau matahari terbit yang mempesona. Satu saat yang menjadikan anda kuat dan tenang. Saya membawanya seperti ransel selalu dengan saya dan sampai di sana apabila ia mengancam untuk menjadi stres. Dan bukannya melepaskan, saya secara automatik mengendalikan keadaan dengan tenang - sama ada saya terjebak dalam lalu lintas atau merasa dirawat dengan buruk.

Dan yang selalu berfungsi?
Sekurang-kurangnya kebanyakan masa (ketawa). Saya bukan tuan di Qigong lagi, tetapi dalam perjalanan. Dengan cara ini, walaupun guru saya, Master Peng, tidak mengatakan bahawa dia telah belajar. Dia benar-benar milik yang terbaik. Anda tidak pernah sempurna.

Bosan? Kemudian mainkan permainan biplane kami "Pasangan Selebriti":

Kategori Popular, Jun - 2019

Top